December 2017

Hippisch Verband Putten - Accommodatie Afdrukken E-mailadres
Het Hippisch Verband Putten beschikt over een mooie en ruime accommodatie waar we terecht trots op mogen zijn. Het complete terrein incl. gebouwen is ruim vier hectare groot. In 1998 is de herindeling van het terrein afgerond waarmee het HVP een groter terrein heeft gekregen en een tweede rijhal rijker is geworden. Begin 2008 heeft de accommodatie het veiligheidscertificaat gekregen.

Buitenterrein
Het buitenterrein heeft een grasveld van ruim 1,4 ha waar in het buitenseizoen grote wedstrijden worden gehouden door alle drie de afdelingen.
Daarnaast twee ruime buitenbakken met een oppervlakte van resp. 3.000 en 3.500 m2. Achter de grote buitenbak grenst nog een kleinere bak (1.400 m2) die o.a. dienst doet als inspringbak.
Een groot voordeel van de accommodatie is de royale parkeergelegenheid op het terrein zelf. De geasfalteerde parkeerruimte heeft een oppervlakte van ruim 3.000 m2. Ook is er nog een onverharde ruimte met een oppervlak van 2.000 m2 waar men kan parkeren.

Binnenaccommodatie
Het HVP heeft twee binnenbakken met een afmeting van 20 x 40 m en 60 x 22 m. Tussen de beide bakken zit een kantine van waaruit beide rijbakken te zien zijn. Daarnaast is er een kantine naast de grote rijbak die ook uitzicht geeft op de grote buitenbak. Bij mooi weer kunt u lekker buiten zitten op ons terras en de activiteiten in de grote buitenbak gadeslaan.