Juni 2018

Het Gouden Span - Lidmaatschap Afdrukken E-mailadres

Voordat u lid wordt van menvereniging Het Gouden Span kunt u eerst 3 proeflessen volgen.
De vaste lesavond is op vrijdag, waarbij een ieder les krijgt naar zijn eigen kunnen en ambitie. Zo vindt de één het belangrijk om te leren om op een veilige manier met zijn aanspanning over de openbare weg te rijden, terwijl een ander zich juist de grondbeginselen van het wedstrijd rijden wil laten bijbrengen. Weer een andere groep rijdt al met regelmaat wedstrijden en wil zich hierin verbeteren.

Echter samen hebben we dezelfde doelstelling; met z’n allen plezier beleven aan de mooie mensport.

Niet alleen tijdens de les, maar ook de rest van de week mag u als lid gebruikmaken van de accommodatie van het Hippisch Verband.

Ook is het mogelijk om niet rijdend lid te worden. U krijgt dan geen les en kunt ook geen gebruikmaken van de accommodatie, maar u wordt wel uitgenodigd om deel te nemen aan de evenementen en vergaderingen van de vereniging.

Een aantal van dit soort evenementen zijn bijvoorbeeld een strandrit langs de Noordzee, Boerderijtochten, Sponsortochten, onderlinge wedstrijden etc.

Twijfelt u nog of wilt u gewoon eens komen kijken? U bent van harte uitgenodigd. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de secretaris van het Gouden Span.

Indien u zich wilt opgeven als lid kunt u hier klikken om het aanmeldingsformulier te openen of te downloaden.