Het Gouden Span

Het verhaal van Het Gouden Span

Menvereniging Het Gouden Span is een vereniging voor zowel de recreatieve als wedstrijdmenner. Wekelijks wordt er de mogelijkheid geboden om gebruik te maken van onze fijne instructie, worden er in het indoorseizoen regelmatig complete vaardigheidsparcoursen gebouwd en worden er diverse wedstrijden georganiseerd zoals de Nationale Oefenmarathon Putten of het Puttens Menspektakel. Alles met maar 1 doel: bezig zijn met onze geweldig leuke hobby!

Kom eens langs om de sfeer te proeven!

Instructie Het Gouden Span

Met plezier naar les gaan: dat is het doel van onze menvereniging. Van elkaar en met elkaar leren mennen. Elke dinsdag- en vrijdagavond wordt elke aanspanning weer van de nodige tips en tricks voorzien. Benieuwd hoe dit bij menverening Het Gouden Span geregeld is?

Nationale Oefenmarathon Putten

Elke laatste zaterdag van maart staat in het teken van snelheid, strijd, maar bovenal gezelligheid. Jaarlijks binden wedstrijdrijders de strijd aan om de eerste buitenwedstrijd van het jaar winnend af te sluiten, genieten recreanten van de fantastische sfeer met mooi aangeklede hindernissen en proeven jonge menners en mensters van onze mooie mensport.

Doe je ook mee?

HVP hoofdsponsor